عدم معرفی فرماندار بومی و دلسوز برای اندیکا ، خلاف شعار دولت تدبیر و امید است

عصرمسجدسلیمان // حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا از عدم معرفی فرماندار طی سه ماه گذشته ، ابراز گلایه کرد به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،حجت الاسلام سید اکبر موسوی در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد : ضمن آر ...

عصرمسجدسلیمان // حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا از عدم معرفی فرماندار طی سه ماه گذشته ، ابراز گلایه کرد

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،حجت الاسلام سید اکبر موسوی در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد : ضمن آرزوی غفران الهی برای فرماندار فقید شهرستان اندیکا، مرحوم دکتر حیدر کاظمی که حدود سه ماه قبل بر اثر ابتلا به کرونا ویروس و دار فانی را وداع گفت، بدین وسیله مراتب اعتراض شدید خود و مردم شریف شهرستان را به علت کوتاهی و بی توجهی محض و اهمال کاری دولت تدبیر و امید در عدم معرفی فرماندارِ محروم ترین شهرستان استان خوزستان را اعلام می نماییم.

وی افزود : رفع محرومیت با شعار امکان پذیر نیست.‌دولت اگر واقعاً بنای رفع محرومیت در شهرستان را دارد پس چرا شعارش را در زبان میدهد ولی در عمل ۱۰میلیارد از اعتبارات شهرستان در سال جاری نسبت به سال قبل کمتر شده است؟ چرا قرار است ۲۰ درصد از حدود ۳۰میلیاردی که مشخص شده را تخصیص بدهند؟
چرا حدود سه ماه از بیماری و درگذشت فرماندار فقید شهرستان گذشته است اما عزم و اراده ای برای معرفی فرماندار جدید نیست؟ چرا استاندار ما در نصب یک گزینه ای که فرزند اندیکا است، نیرویی که از بدنه وزارت کشور و مومن، دلسوز و با تجربه است که در میان مردم محروم شهرستان، محبوبیت دارد تردید می کند؟ اندیکا دیگر تحمل آزمون و خطا را ندارد.

امام جمعه اندیکا تصریح کرد: متأسفانه برخورد غیر منصفانه استاندار با اندیکا، کاملاً سیاسی و جناحی است. چیزی که تا قبل از آن تصورش را نمی کردیم. این نوع برخورد ایشان کاملاً با شعار دولت تدبیر و امید در تضاد است اقدامی که با بی تدبیری باعث کم رنگ شدن امید در شهرستان میشود.

وی بیان کرد: باتوجه به مطالبه عمومی مردم در نصب فرمانداری بومی و دلسوز در هفته جاری، ممکن است در صورت بی توجهی مسئولین امر، اجتماع اعتراضی خود را در نمازجمعه آینده برگزار نمایند که در این صورت پیامدهای احتمالی آن متوجه شخص استاندار و دولت محترم خواهد بود.

در پایان لازم میدانم از دلسوزی ها و پیگیری های خوب نماینده انقلابی و پرتلاش مردم در مجلس شورای اسلامی بابت حسن توجه و پیگیری این موضوع صمیمانه تقدیر و تشکر کنم و از ایشان می خواهیم در این خصوص تا حصول نتیجه پیگیری ها را ادامه دهند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: