کلنگ احداث کارخانه تولید خوراک دام‌ و طیور مسجدسلیمان به زمین خورد

عصر مسجدسلیمان // به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار خوزستان،مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان و دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان‌ و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان،کارخانه خوراک دام و طیور مسجدسلیمان کلنگ‌زنی شد. ...

عصر مسجدسلیمان // به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار خوزستان،مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان و دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان‌ و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان،کارخانه خوراک دام و طیور مسجدسلیمان کلنگ‌زنی شد.

عباس پیروند مجری این‌ طرح در گفتگو با خبرنگار ما گفت:طرح کارخانه خوراک دام و طیور در زمینی به مساحت ده هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر یکصدوشصت میلیارد ریال از صندوق توسعه ملی و ایجاد اشتغال سی نفر به طور مستقیم و دویست و ده نفر به طور غیر مستقیم و تولید سالیانه سی هزار تن خوراک اماده دام وطیور به صورت پلت با دستگاهای اکسرودر در حال احداث میباشد.

پیروند در ادامه گفت:شهرستان مسجدسلیمان از نظر تولید گوشت مرغ در رتبه سوم در استان خوزستان قرار دارد و با احتساب شهرهای اطراف مانند لالی هفتکل واندیکا این حوزه در رتبه نخست استان خوزستان قرار می‌گیرد که با توجه به تعداد بالای مرغداریها نیاز به احداث یک واحد کارخانه دان مجهز که بتواند پاسخگوی نیاز شهرستان باشد احساس میشد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات مسجدسلیمان این بود که به دلیل فاصله طولانی کارخانه های خوراک طیور،مرغدار متحمل پرداخت کرایه بالای حمل در هر دوره میشد که با راه اندازی این مجموعه از این طریق هم کمکی زیادی به تولید کننده میشود و هم زمینه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم چندین نفر فراهم میشود‌

وی در پایان از فرماندار شهرستان،مدیریت و پرسنل جهاد کشاورزی مسجدسلیمان، مدیریت صنایع تبدیلی استان خوزستان جناب مهندس سید عباس موسوی که بابت صدور مجوز و پیگیری جهت اخذ تسهیلات همکاری نمودند، تشکر و قدردانی کرد‌.

گفتنی است بدنبال حضور استاندار خوزستان در سومین روز از هفته دولت در شهرستان مسجدسلیمان،شرکت صنایع چوب نارون تنها مرکز تخصصی طراحی صنایع چوب در شهرستان به طور رسمی افتتاح و کارخانه دام و طیور بختیاری پور،شهرک خودرویی اتوپلازا مسجدسلیمان با مدیریت بیژن سلطانی کلنگ زنی شدند و در پایان از پروژه گازرسانی کریم آباد با اعتبار ۴۹میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

نام:

ایمیل:

نظر: