باند سارقان منزل و طلاجات كودكان در دام پلیس مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگيری اعضای باند سارقان منزل و طلاجات كودكان در این شهرستان خبر داد . به گزارش پايگاه خبري عصر مسجدسلیمان، سرهنگ “علی حسینی” با بيان اين خبر اظهار داشت: در پي ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگيری اعضای باند سارقان منزل و طلاجات كودكان در این شهرستان خبر داد .

به گزارش پايگاه خبري عصر مسجدسلیمان، سرهنگ “علی حسینی” با بيان اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل و طلاجات كودکان، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با تلاش گسترده باند ۳ نفره سارقان سابقه دار را در اين ارتباط شناسايي و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و جهت بررسي دقيق تر موضوع به پليس آگاهي منتقل كردند.

سرهنگ حسینی خاطر نشان كرد : متهمان در بازجويي‌هاي بعمل آمده به ۱۰ فقره سرقت منزل و ۲ فقره سرقت طلاجات کودکان اعتراف كه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در خصوص پیشگیری از سرقت طلاجات کودکان از خانواده‌ها خواست: كودكان خود را براي بازي يا خريد در کوچه و خيابان و حتي مراكز تفريحي و پارك ها تنها نگذارند و نكته مهم ديگر اين كه از آراستن كودكان به طلا در مواقع غير ضروري خودداري كنند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: