اجازه توهین به طوایف در فضای مجازی را نخواهیم داد

عصر مسجدسلیمان // در پی اتفاق صبح امروز در اداره برق شهرستان مسجدسلیمان و خودسوزی یکی از نیروهای پیمانکاری این اداره و حواشی پیش آمده در فضای مجازی ، دادستان مسجدسلیمان از مردم خواست از ارائه نظرات غیر کارشناسی در این را ...

عصر مسجدسلیمان // در پی اتفاق صبح امروز در اداره برق شهرستان مسجدسلیمان و خودسوزی یکی از نیروهای پیمانکاری این اداره و حواشی پیش آمده در فضای مجازی ، دادستان مسجدسلیمان از مردم خواست از ارائه نظرات غیر کارشناسی در این رابطه در فضای مجازی خودداری و اجازه دهند دستگاه قضایی در آرامش به این مسئله رسیدگی کند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، علی اسکندری دادستان مسجدسلیمان با ابراز تاسف از این حادثه گفت: فضای مجازی باید محل رشد افکار عمومی و دعوت مردم به وحدت و همبستگی باشد نه محل فتنه گری و تحریک طوایف علیه هم اما متاسفانه مشاهده شده است عده ای از اتفاق پیش آمده قصد سوء استفاده دارند و به قصد اختلاف میان طوایف اظهار نظر غیر کارشناسی انجام می دهند که این مسئله از مصادیق تشویش اذهان عمومی است و اجازه نخواهیم داد به امنیت مردم خدشه ای وارد شود.

وی با بیان این که خط قرمز من قانون و امنیت مردم است گفت: فضای مجازی رصد می شود و با افرادی که قصد تحریک مردم را داشته باشند و یک مجادله اداری را به مسائل طایفه ای بکشانند قطعاً برخورد خواهد شد. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد: پرونده فوق الذکر از طریق مراجع قانونی در حال بررسی است و در صورتی که جرمی اتفاق افتاده باشد حتماً با آن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان این که عزت، سربلندی و تعالی هر جامعه ای در وحدت و هم بستگی میان آن هاست ادامه داد: اتحاد بزرگ ترین عامل قدرت و شوکت هر جامعه ای ست و در مقابل، سقوط هر جامعه در تفرقه و پراکندگی آن نهفته است و مردم مسجدسلیمان و بختیاری ها در تنگناها و بحران ها همیشه در مسیر واحدی قرار داشته و برادری آنان زبانزد دیگر طوایف بوده است به همین دلیل تاکید می کنم از سخنان احساسی در فضای مجازی به شدت پرهیز شود.

نام:

ایمیل:

نظر: