عملیات زیرسازی و آسفالت معابر و خیابان های شهر گل گیر در حال انجام است

عصر مسجدسلیمان // شهردار گل گیر از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت معابر و خیابان های سطح شهر گل گیر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سلیمان آقابیگی شهردار گل گیر اظهار داشت : عملیات زیرسازی و آسفالت معابر و خی ...

عصر مسجدسلیمان // شهردار گل گیر از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت معابر و خیابان های سطح شهر گل گیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سلیمان آقابیگی شهردار گل گیر اظهار داشت : عملیات زیرسازی و آسفالت معابر و خیابان های شهر گل گیر به منظور ارتقاء کیفیت، تامین امنیت ، تسهیل تردد و دسترسی آسانتر شهروندان ، به حداقل رساندن نارسایی‌های شهری و ساماندهی وضعیت معابر شهری در حال اجرا است.

وی افزود : این پروژه با اعتبار ۸ میلیارد ریال از اواراق خزانه به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در هفته گذشته آغاز شد که تاکنون عملیات زیرسازی آن به طور کامل به اتمام رسیده است.

این مقام مسئول ادامه داد : تلاش مجموعه شهرداری گل گیر بر این است که در کوتاهترین بازه زمانی با اتمام عملیات آسفالت خیابان های شهر، موجبات خشنودی همشهریان را فراهم کند که این امر ان شاءالله تا پایان همین هفته محقق خواهد شد.

وی در پایان گفت : بهبود و ارتقاء وضعیت معابر شهری از جمله معیارهای مهم رضایتمندی و از عوامل مؤثر بر کیفیت زندگی شهروندان محسوب می‌شود که با تکمیل این پروژه به عنوان یکی از ضرورت های اجتناب ناپذیر و اساسی شهر و ایجاد فضایی مناسب می توان در راستای تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات اصلی شهروندان گام برداشت.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: