پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با ارسال پیامی فرا رسیدن ماه محرم را تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم باز این چه شورش است که ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با ارسال پیامی فرا رسیدن ماه محرم را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

باز این چه شورش است که در خلق عالم است

باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است

فرارسيدن ماه محرم، ماه عزا و بزرگداشت حماسه کربلا و عاشورا، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ ترین حماسه تاریخ بشریت و ايام سوگواری شهادت سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و هفتاد و دو يار باوفايش را به همه حق طلبان و آزادگان جهان، امت اسلامی و مردم عزادار و متدين شهرستان مسجدسلیمان تسليت عرض می نمايیم.
در محرم امسال با توجه به همه گیری نفس گیر ویروس کرونا، از مردم عزیز و عشاق اهل بیت خواهانیم تا شور و شعور حسینی را در هم آمیزیم و باز هم حماسه ای بی نظیر و در شأن شهروندان مسجدسلیمان بیافرینیم و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ماه محرم، جلوه ای از تعهد، مسئولیت پذیری و باورها را به نمایش بگذاریم.

بر آن باوریم که همه عزیزان عزادار سالار شهیدان با رعایت شیوه نامه ها، کارکنان خدوم بهداشت و درمان را در سراسر کشور یاری خواهند کرد و امیدواریم با توکل به درگاه خداوند متعال و دعای خیر مردم عزیز ایران اسلامی در اوج دل سوختگی در عزای شهدای کربلا، بلای این ویروس منحوس از کشورمان دور گردد.

نام:

ایمیل:

نظر: