عملیات گسترده بهسازی و سنگفرش پیاده روهای شهر گل گیر آغاز شد

عصر مسجدسلیمان // شهردار گل گیر گفت : با هدف بهسازی معابر و سهولت تردد شهروندان، عملیات سنگ فرش و آسفالت بیش از ۱۱۵۰۰ متر مربع از پیاده روهای سطح شهر گل گیر آغاز و هم اکنون در حال اجرا است. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدس ...

عصر مسجدسلیمان // شهردار گل گیر گفت : با هدف بهسازی معابر و سهولت تردد شهروندان، عملیات سنگ فرش و آسفالت بیش از ۱۱۵۰۰ متر مربع از پیاده روهای سطح شهر گل گیر آغاز و هم اکنون در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سلیمان آقابیگی در ادامه افزود : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته عملیات گسترده سنگ فرش و آسفالت تمامی پیاده رو های سطح شهر گل گیر آغاز شده است که در این بین ۹۵۰۰ متر مربع سنگ فرش در حال انجام  و ۲۰۰۰ متر مربع دیگر طی هفته آینده آسفالت خواهد شد.

وی ادامه داد : هزینه این پروژه از محل اعتبارات عمرانی با تخصیص ۹ میلیارد ریال اوراق خزانه صورت گرفته است ضمن اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه تاکنون ۲۰% بوده است و عملیات آسفالت نیز در  هفته آینده اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: امیدواریم با اجرای سنگ فرش و آسفالت پیاده‌روهای سطح شهر گل گیر دغدغه شهروندان جهت سهولت تردد رفع گردد و رضایت خاطر این عزیزان را بیش از پیش کسب نماییم.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: