مسجدسلیمان قرمز شد/ شهرهای آغاجاری و مسجدسلیمان از برگزاری و یا حضور در هرگونه مراسم و تجمع اجتناب کنند

عصر مسجدسلیمان // سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان این که بنا بر جدیدترین اعلام وزارت بهداشت در خصوص وضعیت کرونا در استان‌ها، مسجدسلیمان و آغاجاری در استان خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارند، از خروج بهبهان از وضعیت ...

عصر مسجدسلیمان // سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان این که بنا بر جدیدترین اعلام وزارت بهداشت در خصوص وضعیت کرونا در استان‌ها، مسجدسلیمان و آغاجاری در استان خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارند، از خروج بهبهان از وضعیت قرمز خبر داد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان امروز (۳۰ مردادماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس اعلام آخرین وضعیت بیماری در استان از سوی وزارت بهداشت که به صورت هفتگی اعلام می‌شود، شهرهای مسجدسلیمان و آغاجاری در وضعیت قرمز هستند و شهرستان بهبهان به دلیل همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی از وضعیت قرمز خارج شد.

 وی افزود: تغییر در وضعیت شهرهای قرمز استان یک هشدار جدی است و مشخص می‌کند که وضعیت موجود، بسیار شکننده است و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کل استان خوزستان درگیر پیک دوم کرونا می‌شود که بسیار سنگین‌تر از پیک اول بیماری است.

ابول‌نژادیان گفت: مانند هفته‌های گذشته تمامی استان‌های خوش آب و هوا و همجوار با خوزستان در وضعیت قرمز و هشدار هستند و از مردم درخواست می‌کنیم از سفر به این استان‌ها، به شدت خودداری کنند چرا که ره‌آورد سفرهای غیرضروری چیزی به جز انتشار بیشتر بیماری نخواهد بود.

وی تصریح کرد: همچنین لازم است همه مردم استان خوزستان علی‌الخصوص شهرهای آغاجاری و مسجدسلیمان از برگزاری و یا حضور در هرگونه مراسم و تجمع اجتناب کنند و در هنگام خروج از منزل، پروتکل‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، شستشوی مرتب دست‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را با حساسیت و جدیت بیشتری رعایت کنند.

نام:

ایمیل:

نظر: