طراحی و نصب سیستم مانیتورینگ هوشمند در ایستگاه پمپاژ نفت مسجدسلیمان با موفقیت انجام شد

عصر مسجدسلیمان // عملیات طراحی و نصب سیستم جدید و هوشمند مانیتورینگ در ایستگاه پمپاژ نفت تمبی مسجدسلیمان با موفقیت انجام شد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، کارشناسان اداره نگهداری و تعمیرات این شرکت موفق به طراحی ...

عصر مسجدسلیمان // عملیات طراحی و نصب سیستم جدید و هوشمند مانیتورینگ در ایستگاه پمپاژ نفت تمبی مسجدسلیمان با موفقیت انجام شد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، کارشناسان اداره نگهداری و تعمیرات این شرکت موفق به طراحی سیستم جدید و هوشمند مانیتورینگ جهت روییت مقادیر فرآیندی و ارسال فرمان به عملگرها با استفاده از شبکه پروفیباس شدند .

رییس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ضمن تأیید این خبر اظهار داشت : با طراحی و نصب این سیستم که توسط کارشناسان و متخصصان واحد ابزار دقیق اداره نگهداری و تعمیرات این شرکت انجام شد مبلغ ۳ میلیارد ریال صرفه جویی صورت گرفت .

مهندس مهراب حسنوند افزود : در این سیستم که با راه اندازی شبکه پروفیباس مبتنی بر محیط pcs7 و  wincc می باشد فرمان ها با سرعت و دقت بسیار بالا به تمامی عملگرها ، پمپ ها و کمپرسورها ارسال و تمامی بازخوردها و اطلاعات ضروری در این سیستم نمایش داده می شود .

به گفته ی وی این سیستم پس از نصب موقت و انجام یک ماه آزمایش های عملیاتی مختلف و بدست آمدن نتایج دلخواه عملیاتی و برای نخستین بار در این شرکت در ایستگاه پمپاژ نفت تمبی اجرایی گردید .

 

نام:

ایمیل:

نظر: