اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامي مسجدسلیمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با حضور پلیس های تخصصی و عوامل انتظامي دراين شهرستان خبر داد. به گزارش پايگاه خبري عصر مسجدسلیمان، سرهنگ”علی حسینی”گفت: ط ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامي مسجدسلیمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با حضور پلیس های تخصصی و عوامل انتظامي دراين شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري عصر مسجدسلیمان، سرهنگ”علی حسینی”گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده با محوریت پلیس مبارزه با موادمخدر و همکاری سایر یگان های انتظامی در ۵ نقطه آلوده به صورت ضربتی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وي با بيان اينكه در اجرای این طرح ۱۴ نفر خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر و مقدار ۲۵۰ گرم انواع مواد مخدر و ۲۰۰ عدد قرص غیر مجاز کشف شد،تصريح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح های پاکسازی مناطق آلوده به خانواده ها توصیه کرد: بر تعاملات و مهمانی های شبانه فرزندان خود به طور نامحسوس نظارت و در راستای تقویت ارزش های دینی، اعتماد به نفس و شناسایی علل و عوامل خود کم بینی فرزندان خود که از عوامل مهم و موثر در گرایش نوجوانان به مصرف مواد مخدر می باشد. کوشا باشند.

نام:

ایمیل:

نظر: