سارق وسایل داخل خودرو در دام پلیس مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامي مسجدسلیمان از دستگيري یک سارق حرفه‌ای داخل خودرو با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پايگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ “علی حسینی” در تشريح اين خبر گفت: ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامي مسجدسلیمان از دستگيري یک سارق حرفه‌ای داخل خودرو با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ “علی حسینی” در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت وسایل داخل خودرو در سطح شهرستان مسجدسلیمان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی بصورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران كلانتري ۱۱ با اشراف اطلاعاتی و بررسي شيوه هاي وقوع سرقت، یک سارق را شناسايي و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگير كردند.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده به ۹ فقره سرقت وسایل داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان با اشاره تحویل متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست: از قرار دادن کیف دستی، اشیاء قیمتی و مدارک خودرو و هویتی خود در جلوي داشبورد، روي صندلي و در معرض ديد که برای سارقان وسوسه انگیز است، خودداري کنید و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک سریعا موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید

 

نام:

ایمیل:

نظر: