عصر مسجدسلیمان// فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسليمان از مهروموم ۸ قليانسراي متخلف در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرهنگ علی عباسی در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت: مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان در راستاي طرح ارتقا امنيت اجتماعي از تعداد ۱۵ قليانسرا در سطح شهرستان بازديد کردند.

وي بيان داشت: تعداد ۸ قليانسرا به دليل عدم رعايت دستورالعمل ها و دیکر تخلفات با هماهنگي مرجع قضائي مهروموم شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسليمان از شهروندان و اصناف خواست: با مأموران انتظامي در امور نظارتي و پيشگيري همکاري لازم را داشته باشند و در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت غيرقانوني و هنجارشکنانه واحد هاي صنفي بلافاصله مراتب را از طريق پل ارتباطي 110 به پليس اطلاع دهند.