عصر مسجدسلیمان// فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری ۲ سارق اماکن دولتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرهنگ علی عباسی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از وقوع دو فقره سرقت از اماکن دولتی شهرستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی، دو نفر متهم سابقه‌دار را در این رابطه شناسایی کردند و پس از هماهنگی قضائی، در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند.

سرهنگ عباسی با اشاره به اینکه متهمان پس از مواجهه با مستندات و ادله پلیسی به دو فقره سرقت اعتراف کردند، خاطرنشان ساخت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.