عصر مسجدسلیمان// دو عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان پس از اعلام برائت از سوی مراجع ذی‌صلاح، فعالیت خود را در پارلمان شهری از سر گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، علی زمانپور و محمود جعفری شهنی که از مهرماه سال ۱۴۰۲ با دستور مراجع قضایی از عضویت در شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان تعلیق شده بودند، پس از طی مراحل قانونی و اعلام برائت، مجدداً به ترکیب شورای شهر بازگشتند و در جلسه رسمی شورا معارفه شدند.

با بازگشت این دو عضو، حضور علی قنبری و ابراهیم سرخمرد به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان پایان یافت.

در پایان این نشست، با اهدای لوح تقدیر از زحمات و خدمات علی قنبری و ابراهیم سرخمرد در دوران عضویت آنان در شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان تجلیل به عمل آمد.