عصر مسجدسلیمان// جاوید شیخ فرماندار مسجدسلیمان در راستای پیگیری مسائل حوزه صنعت، تولید و سرمایه‌گذاری، با مهران روانبخش سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان و مهدی چنانی سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این نشست، مهم‌ترین مسائل و چالش‌های بخش صنعت و تولید شهرستان مسجدسلیمان مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای حمایت از واحدهای تولیدی، توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی و رفع موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین تأمین منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل طرح‌های درآمدزا در شهرک صنعتی مسجدسلیمان، توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی و ایجاد بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذاری از دیگر محورهای این دیدار بود.

فرماندار مسجدسلیمان در این نشست با تأکید بر ظرفیت‌های صنعتی و اقتصادی شهرستان، خواستار توجه ویژه به رفع مشکلات واحدهای تولیدی، حمایت از سرمایه‌گذاران و تسریع در روند اجرای طرح‌های توسعه‌ای شد.

در ادامه، سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان و سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان نیز بر آمادگی مجموعه‌های تحت مدیریت خود برای همکاری و پیگیری مطالبات شهرستان در حوزه صنعت، تولید و توسعه شهرک صنعتی تأکید کردند.