به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این دیدار که با هدف گرامیداشت هفته قوه قضاییه و تجلیل از تلاشهای مجموعه دستگاه قضایی برگزار شد،
فرماندار مسجدسلیمان در سخنانی با اشاره به اهمیت تعامل و همافزایی میان دستگاههای اجرایی و قضایی، اظهار داشت: همکاری سازنده و مستمر میان فرمانداری، شهرداری و مجموعه دادگستری میتواند زمینهساز ارتقای امنیت اجتماعی، تسریع در رسیدگی به مسائل شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان باشد.
رضا ارزانی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان نیز ضمن تبریک این هفته، از نقش مؤثر و تعیینکننده دستگاه قضایی در برقراری عدالت، صیانت از حقوق شهروندان و حمایت از مدیریت شهری قدردانی کرد.
در ادامه این دیدار، حجت الاسلام مرعشی رئیس دادگستری مسجدسلیمان با قدردانی از حضور مسئولان اجرایی شهرستان، بر لزوم تعامل بیشتر دستگاهها در چارچوب قانون تأکید کرد و گفت: دستگاه قضایی همواره آماده حمایت حقوقی از اقدامات قانونی مدیریت شهری و تلاشهای توسعهمحور در راستای منافع عمومی است.
علی زلقی دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان نیز با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع تخلفات، بر ضرورت هماهنگی و تبادل اطلاعات میان نهادهای مسئول تأکید کرد و افزود: پیشبرد اهداف توسعهای شهرستان در گرو همدلی، قانونمداری و همکاری همهجانبه دستگاههاست.













