به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این نشست، مسائل و موضوعات مرتبط با جامعه معزز ایثارگری شهرستان، روند ارائه خدمات به خانوادههای معظم شهدا، جانبازان و آزادگان و همچنین راهکارهای تقویت همکاری و هماهنگی میان دستگاههای اجرایی در راستای رفع مشکلات و پیگیری مطالبات این قشر گرانقدر مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
فرماندار مسجدسلیمان در این دیدار با تأکید بر جایگاه رفیع شهدا و ایثارگران در نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمترسانی شایسته به خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران را از مهمترین وظایف مسئولان برشمرد و بر ضرورت تسریع در رسیدگی به مسائل و مطالبات آنان تأکید کرد.
سید رضا حسینی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان نیز ضمن قدردانی از تلاشها و پیگیریهای جاوید شیخ فرماندار شهرستان مسجدسلیمان در حوزه خدمترسانی به جامعه ایثارگری، بر تداوم تعامل، همافزایی و همکاری میان بنیاد شهید و دستگاههای اجرایی شهرستان به منظور ارتقای سطح خدمات و تکریم خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران تأکید نمود.











