عصر مسجدسلیمان// به مناسبت هفته جهانی محیط زیست، جاوید شیخ فرماندار شهرستان مسجدسلیمان با مصطفی یوسفی قندعلی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این دیدار صمیمانه، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات، برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه حفاظت از محیط زیست، به تشریح مهم‌ترین چالش‌ها، ظرفیت‌ها و اولویت‌های زیست‌محیطی شهرستان پرداخت.

فرماندار مسجدسلیمان نیز با تبریک هفته جهانی محیط زیست، از تلاش‌ها و خدمات مجموعه حفاظت محیط زیست شهرستان در راستای حفظ و صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست قدردانی کرد و بر ضرورت همکاری و تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای رفع مسائل زیست‌محیطی و تحقق توسعه پایدار تأکید نمود.