عصر مسجدسلیمان// فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری سارق کابل مخابرات حین سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سرهنگ علی عباسی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در تشریح جزییات این خبر گفت: مأموران تجسس کلانتری ۱۱، حین گشتزنی هدفمند در یکی از محلههای شهرستان، فردی را حین سرقت کابل مخابرات شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه متهم صراحتاً به بزه انتسابی خود اعتراف نمود، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی گردید.
سرهنگ عباسی در پایان از مردم خواست: در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
https://asremasjedsoleyman.ir/?p=46133











