عصر مسجدسلیمان// فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری سارق و کشف سرقت منزل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سرهنگ علی عباسی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از محلات این شهرستان، مأموران پلیس تحقیقات اولیه خود را برای شناسایی متهم آغاز کردند.

وی افزود: مأموران تجسس کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ عباسی در پایان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم، اموال شاکی کشف و به مالباخته تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: متهم در بازجوییهای به عمل آمده به سرقت منزل انجام شده اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.