عصر مسجدسلیمان// همزمان با روز جهانی اهدای خون، محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان به همراه غضبان حکمت نژاد نایب رئیس شورای اسلامی شهر با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان، ضمن اهدای خون، از تلاش‌ها و خدمات کارکنان این مجموعه قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این برنامه که با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون و حمایت از ذخایر خونی مورد نیاز مراکز درمانی برگزار شد، شهردار و عضو شورای شهر با حضور در میان کارکنان و اهداکنندگان، بر اهمیت مشارکت شهروندان در این اقدام انسان‌دوستانه تأکید کردند.

محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان در حاشیه این حضور با اشاره به نقش ارزشمند اهداکنندگان خون اظهار داشت: اهدای خون یکی از زیباترین جلوه‌های مسئولیت‌پذیری اجتماعی و نوع‌دوستی است که می‌تواند جان انسان‌های بسیاری را نجات دهد. روز جهانی اهدای خون فرصتی مناسب برای قدردانی از افرادی است که بی‌هیچ چشمداشتی، در مسیر کمک به همنوعان خود گام برمی‌دارند.

وی افزود: تأمین پایدار ذخایر خونی نیازمند مشارکت مستمر و آگاهانه شهروندان است. امیدواریم با فرهنگ‌سازی و افزایش آگاهی عمومی، شاهد حضور گسترده‌تر مردم در پایگاه‌های انتقال خون باشیم تا نیاز مراکز درمانی و بیماران به بهترین شکل ممکن تأمین شود.

شهردار مسجدسلیمان همچنین از شهروندان دعوت کرد با مشارکت در این اقدام خداپسندانه، در حفظ سلامت جامعه و نجات جان بیماران سهیم باشند.