به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان تیمهای اجرایی شهرداری با حضور مستمر در منطقه بی بیان، نقاط نیازمند ترمیم را شناسایی کرده و نسبت به لکهگیری و بازسازی آسفالت اقدام کردند. این عملیات شامل پر کردن چالهها، تسطیح سطوح و ترمیم ترکهای موجود در معابر اصلی و فرعی این منطقه بوده است تا از بروز مشکلات بیشتر و نارضایتی شهروندان جلوگیری شود.
محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان، با اشاره به اهمیت این اقدامات اظهار داشت: سلامت و ایمنی شهروندان و همچنین رفاه نسبی آنان در استفاده از معابر شهری، از اولویتهای اساسی مدیریت شهری است. منطقه بی بیان نیز مانند سایر نقاط شهر، نیازمند توجه ویژه در حوزه عمرانی است و ما متعهد هستیم با اجرای این عملیات لکهگیری و ترمیم، کیفیت تردد را در این منطقه بهبود بخشیم. از معاونت امور زیربنایی و تلاش شبانهروزی واحد عمران شهرداری در اجرای این پروژهها قدردانی میکنم و اطمینان میدهم که پیگیری مستمر وضعیت معابر و اجرای طرحهای عمرانی، همچنان در دستور کار شهرداری مسجدسلیمان خواهد بود.











