عصر مسجدسلیمان// همزمان با فرارسیدن سیوهفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز قیام تاریخی ۱۵ خرداد، مراسمی با حضور جاوید شیخ فرماندار شهرستان مسجدسلیمان، جمعی از مسئولان اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون، خانوادههای معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این آیین معنوی و انقلابی، شرکتکنندگان ضمن تجدید میثاق با آرمانهای والای حضرت امام خمینی (ره)، یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و بر ضرورت حفظ و تداوم ارزشهای انقلاب اسلامی تأکید کردند.
جاوید شیخ فرماندار شهرستان مسجدسلیمان نیز با حضور در این مراسم، همراه با مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان، یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت و بر نقش بیبدیل اندیشههای امام راحل (ره) در شکلگیری و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.
این مراسم با حضور پرشور و گسترده مردم انقلابی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد و جلوهای از وحدت، همدلی و پایبندی مردم به آرمانهای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری را به نمایش گذاشت.

https://asremasjedsoleyman.ir/?p=46144










