به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این دیدارها، فرماندار مسجدسلیمان با عیسی پورسلیمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، جواد کاظمنسب الباجی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، صدیقه میری سرپرست ادارهکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، رضا نجاتی معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری و ولیالله حیاتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری دیدار و درباره مهمترین موضوعات شهرستان گفتوگو کرد.
محور اصلی این نشستها، بررسی مسائل چندبُعدی شهرستان مسجدسلیمان و تمرکز بر راهکارهای عملی برای تسریع در روند توسعه بخشهای مختلف، ارتقای خدمات عمومی و تقویت هماهنگی بین دستگاههای اجرایی استان و شهرستان بود.
فرماندار مسجدسلیمان در این دیدارها با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به ظرفیتها و نیازهای شهرستان، خواستار همافزایی بیشتر دستگاههای اجرایی در مسیر حل مسائل و بهرهبرداری از فرصتهای توسعهای شد.
در این نشستها همچنین مسئولان استانی بر آمادگی خود برای پیگیری موضوعات مطرحشده و حمایت از برنامههای مرتبط با بهبود وضعیت شهرستان تأکید کردند.











