برگزاری محفل انس با قرآن کریم و ضیافت افطار ویژه خانواده کارکنان نیروی انتظامی در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // سرهنگ کارآگاه علی حسینی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم و ضیافت افطار ویژه خانواده کارکنان نیروی انتظامی در مسجد حضرت فاطمه معصومه (س) کمپ کرسنت این شهرستان خبرداد. سرهنگ حسینی افزود: توسعه فرهنگ قرآنی ...

عصر مسجدسلیمان // سرهنگ کارآگاه علی حسینی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم و ضیافت افطار ویژه خانواده کارکنان نیروی انتظامی در مسجد حضرت فاطمه معصومه (س) کمپ کرسنت این شهرستان خبرداد.
سرهنگ حسینی افزود: توسعه فرهنگ قرآنی در بین خانواده کارکنان از اولویت های پلیس است و انس با قرآن را زمینه ساز کاهش آسیب های خانوادگی و اجتماعی دانست.
وی در ادامه با بیان این اینکه بهره گیری از آموزه های دینی وقرآن و تبیین و تریج آداب و سنن اسلامی، راه را بر شکل گیری بسیاری از ناهنجاری های در جامعه بسته و فرهنگ اسلامی ر در نهاد افراد تثبیت خواهد کردو تلاشگران عرصه نظم نظم و امنیت جهت خدمتگزاری بهتر نیاز به حمایت روحی و روانی دارند و این مهم در کانون گرم خانواده و با حمایت آنها محقق شدنی است و بایستی از حیث قدردان خانواده های معزز کارکنان ناجا بود گفت: در این راستا روز بیست وششم ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم در مسجد حضرت معصومه کمپ کرسنت از ساعت ۱۸ الی ۲۲ برگزار شد.
ایشان در پایان خاطر نشان ساخت از دیگر برنامه های مذهبی – فرهنگی این محفل نورانی سخنرانی توسط حجت الاسلام و المسلمین ” ابوذر فرهمند” رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان و کارگاه آموزشی مهارت های زندگی توسط کارشناس اجتماعی نیروی انتظامی و همچنین ضیافت افطار بود.

 

نام:

ایمیل:

نظر: