فاز دوم طرح ساماندهی با انتقال خودروهای بارفروش به مکان های مشخص از فردا آغاز خواهد شد

عصر مسجدسلیمان // مسلم مظاهری معاون خدمات شهری شهرداری مسجدسلیمان در خصوص طرح ساماندهی فروشندگان سیار اظهار کرد: باتوجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و پس از پاکسازی و حفظ وضعیت ساماندهی دستفروشان خیابان آزادی و با همکار ...

عصر مسجدسلیمان // مسلم مظاهری معاون خدمات شهری شهرداری مسجدسلیمان در خصوص طرح ساماندهی فروشندگان سیار اظهار کرد: باتوجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و پس از پاکسازی و حفظ وضعیت ساماندهی دستفروشان خیابان آزادی و با همکاری نیروی های خدوم نظامی و انتظامی در فاز دوم اجرای طرح ساماندهی از روز پنج شنبه ۱۷ اسفند ۹۶ و باهمکاری پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اقدام به انتقال خودروهای بارفروش در مکانهای تعیین شده خواهیم نمود.

مظاهری ضمن تشکر از قدردانی شهروندان افزود: از مالکین محترم خودروهای بار فروش تقاضامندم جهت بهبود سیمای شهری ، رفاه بیشتر شهروندان و جلوگیری از مشکلات ترافیکی، هر چه سریعتر به مکانهای تعیین شده مراجعه نموده و از هرگونه سدمعبر بپرهیزند.

وی ادامه داد:خودروهای بار فروش بایستی در مکانهای زیر مستقر شوند:
*۱- روبروی ترمینال مسافربری نفتک جنب پارک ۱۱هکتاری*
*۲- جنب پل ریل وی ابتدای جاده فرعی مال جونکی*
*۳- پنج بنگله جنب ساختمان دادگستری*
*۴-سه راهی سالور محوطه باز مجاور مدرسه*

مظاهری در پایان خاطر نشان کرد: خودروهای بار فروشی که اقدام به همکاری و نقل مکان به نقاط تعیین شده ننمایند با جریمه های روزانه ی راهنمایی و رانندگی مواجه خواهند شد.

منبع :پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان

نام:

ایمیل:

نظر: