با توجه به کاهش ذخیره خون در ماه مبارک رمضان، بیماران نیازمند فوری اهدای خون میباشند

عصر مسجدسلیمان // مدیر سازمان انتقال خون مسجدسلیمان از نیاز فوری این سازمان به تمامی گروههای مختلف خونی در ماه مبارک رمضان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرکار خانم الهام رحیمیان مدیر سازمان انتقال خون شه ...

عصر مسجدسلیمان // مدیر سازمان انتقال خون مسجدسلیمان از نیاز فوری این سازمان به تمامی گروههای مختلف خونی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرکار خانم الهام رحیمیان مدیر سازمان انتقال خون شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد : روزه برای ایثار است و یکی از مصادیق این ایثار می تواند اهدای خون و برطرف کردن نیازهای افراد بیماری باشدکه درماه مبارک رمضان باتوجه به کاهش ذخائرخون نیازمند این هدیه الهی هستند.

وی ادامه داد :بیماران خاص ازجمله بیماران تالاسمی ، هموفیلی ،دیالیزی ، مجروحین ، تصادفات و سوانح و بیماران تحت اعمال جراحی و شیمی درمانی ازجمله نیازمندان خون و فرآورده های آن هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : هرفرد بایک مرتبه اهدای خون جان سه بیمار رانجات می دهد باتوجه به ارزش الهی اهدای خون و نجات جان بیمار و تاثیر اهدای خون بر سلامتی فرد اهداکننده در این امر انسان دوستانه و خداپسندانه شرکت کنید. ازمردم می خواهیم در روزهای ماه مبارک رمضان که ذخیره خون کاهش می یابد. بیماران و آسیب دیدگان نیازمند را یاری کرده و تنها نگذارید. به تمامی گروههای خونی نیاز مبرم داریم.

وی در پایان تصریح کرد : ساعات کار پایگاه انتقال خون مسجدسلیمان در ماه مبارک رمضان از ساعت ۷:۴۵ صبح الی ۱۳:۳۰ میباشد.

نام:

ایمیل:

نظر: