به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، میز خدمت شهرداری مسجدسلیمان همزمان با برپایی برنامه گروه جهادی پزشکی امام رضا(ع) و با حضور رضا ارزانی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان، جاوید شیخ فرماندار شهرستان، رؤسای ادارات و مسئولان دستگاههای اجرایی در مصلی مسجدسلیمان برگزار شد.
در این برنامه، فرماندار شهرستان و مدیران دستگاههای اجرایی ضمن دیدار و گفتوگوی مستقیم با شهروندان، به بررسی درخواستها، مشکلات و مطالبات مردمی پرداخته و راهکارهای لازم برای پیگیری و رسیدگی به موضوعات مطرح شده را ارائه کردند. همچنین سرپرست شهرداری به همراه معاونت خدمات شهری، معاونت امور زیربنایی، مسئول شهرسازی و نماینده اداره روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان با حضور در میز خدمت، پاسخگوی مطالبات و درخواستهای شهروندان در حوزههای مختلف مدیریت شهری بودند.
رضا ارزانی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در حاشیه این برنامه با تأکید بر اهمیت ارتباط مستقیم با شهروندان، بر پیگیری مطالبات مردمی و تسریع در روند رسیدگی به درخواستهای مطرح شده در حوزه مدیریت شهری تأکید کرد و برگزاری میزهای خدمت را فرصتی مناسب برای افزایش تعامل میان مردم و مجموعه مدیریت شهری دانست.
برگزاری این میز خدمت در راستای تکریم ارباب رجوع، توسعه ارتباط مستقیم و بدون واسطه میان مردم و مسئولان و تسریع در روند رسیدگی به مسائل و مطالبات شهروندان انجام شد و فرصت مناسبی برای طرح دغدغهها، پیشنهادها و درخواستهای مردمی فراهم آورد.
گفتنی است در این برنامه، گروه جهادی پزشکی امام رضا(ع) با حضور پزشکان متخصص در رشتههای اعصاب و روان، قلب و عروق، زنان و زایمان، اطفال، داخلی، جراحی مغز و اعصاب، ارولوژی، ارتوپدی، گوش، حلق و بینی و پزشک عمومی، خدمات ویزیت رایگان به شهروندان ارائه کرد. همچنین داروهای مورد نیاز مراجعان نیز به صورت رایگان توزیع شد.

































