عصر مسجدسلیمان// آیین معارفه سرپرست جدید شهرداری مسجدسلیمان با حضور محسن پیرعباسی رئیس شورای اسلامی شهر، عزیزقلی زمانپور عضو شورای شهر، مهندس رضا ارزانی سرپرست جدید شهرداری و جمعی از مدیران و مسئولان واحدهای مختلف شهرداری در دفتر شهرداری مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این مراسم، عزیزقلی زمانپور عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم، با اشاره به مسئولیت‌های مدیریت شهری اظهار کرد: عمر مدیریت در مجموعه شهرداری محدود است و بر اساس تشخیص و تصمیم شورای شهر، فرصت خدمت به شهروندان در اختیار مدیران قرار می‌گیرد. امروز نیز ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند مهندس محمد خسروی در دوران تصدی شهرداری مسجدسلیمان، با اجماع اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولیت سرپرستی شهرداری به مهندس رضا ارزانی سپرده شد تا در مسیر جلب رضایت شهروندان و توسعه خدمات شهری گام بردارد.

وی با تقدیر از عملکرد شهردار سابق افزود: مهندس خسروی در شرایط حساس و دشوار کشور، از جمله در مقاطع بحرانی و شرایط ویژه، همواره در میدان خدمت حضور داشت و تلاش‌های قابل توجهی برای اداره امور شهری انجام داد که شایسته تقدیر است.

زمانپور همچنین از سرپرست جدید شهرداری خواست با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود و با توان مضاعف، در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم شریف مسجدسلیمان تلاش کند.

در ادامه این مراسم، محسن پیرعباسی رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با اشاره به وضعیت نیروی انسانی شهرداری گفت: در سال‌های اخیر تلاش شده است ضمن حفظ ساختار نیروی انسانی شهرداری، اقدامات مؤثری در حوزه رفاهی کارکنان از جمله بن کارگری، بیمه تکمیلی و سایر خدمات رفاهی انجام شود و انتظار داریم این حمایت‌ها با ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان همراه باشد.

وی ضمن تقدیر از خدمات دو ساله مهندس محمد خسروی در جایگاه شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت: ایشان در طول دوران مسئولیت خود به صورت شبانه‌روزی در صحنه حضور داشتند و با تمام توان برای پیشبرد امور شهری تلاش کردند. شورای شهر از زحمات و خدمات ارزشمند وی قدردانی می‌کند.

پیرعباسی همچنین ابراز امیدواری کرد مهندس رضا ارزانی با توجه به سوابق اجرایی و تجربیات خود در حوزه‌های فنی و خدماتی، بتواند گام‌های مؤثری در جهت ارتقای خدمات شهری و پاسخگویی به مطالبات شهروندان بردارد.

در بخش دیگری از این مراسم، مهندس رضا ارزانی سرپرست جدید شهرداری مسجدسلیمان ضمن قدردانی از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر اظهار داشت: خدمت به مردم شریف مسجدسلیمان افتخاری بزرگ است و امیدوارم در مدت مسئولیت خود، با همکاری و همدلی تمامی معاونان، مدیران و کارکنان شهرداری، بتوانیم خدمات شایسته‌ای به شهروندان ارائه دهیم.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات مهندس محمد خسروی، برای این مدیر باسابقه و پرتلاش شهرستان آرزوی موفقیت کرد و بر ضرورت همکاری همه بخش‌های شهرداری برای تحقق اهداف مدیریت شهری تأکید نمود.