به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان این دیدار که قرار بود همزمان با هفته محیط زیست برگزار شود، به دلیل کسالت شهردار مسجدسلیمان و همچنین درگیر بودن مدیریت شهری در رسیدگی به حوادثی از جمله آتشسوزی محوطه کارخانه تانکسازی و مرکز توانبخشی امید، با تأخیر انجام شد.
در این نشست، مهمترین مسائل و چالشهای زیستمحیطی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و طرفین پیرامون راهکارهای تقویت همکاریهای مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند. بررسی وضعیت سایت پسماند شهری، طرح توجیهی پارک کوهستان، مسائل زیستمحیطی مرتبط با پروژههای شهری، کارخانه سنگشکن شهرداری و همچنین موضوع کشتارگاه از جمله محورهای اصلی این نشست بود.
شهردار مسجدسلیمان در این دیدار با تقدیر از تلاشهای مجموعه حفاظت محیط زیست اظهار داشت: حفظ و صیانت از محیط زیست نیازمند همکاری و مشارکت تمامی دستگاهها و آحاد جامعه است و شهرداری نیز خود را متعهد به رعایت ملاحظات زیستمحیطی در اجرای طرحها و پروژههای شهری میداند.
وی افزود: تعامل سازنده میان شهرداری و اداره حفاظت محیط زیست میتواند نقش مؤثری در کاهش چالشهای موجود و اجرای طرحهای توسعهای مبتنی بر اصول زیستمحیطی داشته باشد و این همکاری در مسیر توسعه پایدار شهرستان ادامه خواهد یافت.
در پایان این دیدار بر استمرار همکاریهای مشترک و پیگیری موضوعات مطرحشده در راستای ارتقای شاخصهای زیستمحیطی شهرستان تأکید شد.












