به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این نشست، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها به بیان مهمترین مشکلات و مطالبات مناطق خود در حوزههای مختلف پرداختند و مدیران دستگاههای اجرایی نیز گزارشی از اقدامات انجامشده و برنامههای پیشرو ارائه کردند.
فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه با تأکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات روستاها و توسعه متوازن مناطق مختلف شهرستان، اظهار داشت: رفع مشکلات و تأمین نیازهای روستاها از اولویتهای فرمانداری است و با همکاری دستگاههای اجرایی، پیگیریهای لازم برای حل مسائل مطرحشده انجام خواهد شد.
وی با اشاره به سفر اخیر خود به تهران افزود: با حضور دکتر رضا جباری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، جلسات مؤثر و خوبی با مسئولان مربوطه برگزار شد که خوشبختانه نتایج مطلوبی در پی داشت و اعتبارات مناسبی برای شهرستان جذب شد.
فرماندار مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد با بهرهگیری از این اعتبارات و تداوم پیگیریها، روند اجرای پروژههای عمرانی و خدماتی در سطح روستاها شتاب بیشتری گرفته و بخشی از مشکلات موجود مرتفع شود.











