به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این بازدیدها، روند پخت و عرضه نان، رعایت وزن چانه، کیفیت نان تولیدی، ساعات فعالیت نانواییها و نحوه ارائه خدمات به مردم مورد بررسی قرار گرفت. فرماندار مسجدسلیمان ضمن گفتوگو با نانوایان، بر رعایت قوانین و مقررات صنفی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تأکید کرد.
جاوید شیخ همچنین در حاشیه این بازدیدها با تعدادی از شهروندان و مراجعهکنندگان به نانواییها گفتوگو کرد و از نزدیک در جریان نظرات، مطالبات و میزان رضایتمندی آنان از کیفیت و کمیت نان قرار گرفت. وی با تأکید بر اهمیت جلب رضایت مردم اظهار داشت: تأمین نان با کیفیت و رعایت حقوق مصرفکنندگان از اولویتهای اصلی دستگاههای اجرایی و نظارتی شهرستان است و مطالبات شهروندان در این زمینه با جدیت پیگیری خواهد شد.
فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به ضرورت حفظ کیفیت نان به عنوان یکی از مهمترین اقلام مصرفی خانوار، بر برخورد قاطع با هرگونه کمفروشی، گرانفروشی و تخلفات احتمالی تأکید کرد. وی در جریان این بازدیدها به برخی از نانوایان متخلف تذکرات جدی و لازم را ابلاغ کرد و خواستار رفع فوری نواقص و رعایت کامل ضوابط شد.
وی افزود: دستگاههای نظارتی به صورت مستمر بر عملکرد نانواییها نظارت خواهند داشت و هیچگونه کوتاهی در ارائه خدمات مناسب به مردم قابل پذیرش نیست. هدف از این بازدیدها ارتقای کیفیت خدمات، صیانت از حقوق مصرفکنندگان و افزایش رضایتمندی شهروندان است.
فرماندار مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان کرد که بازدیدها و بازرسیهای میدانی از واحدهای نانوایی شهرستان به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.











