به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان شهردار مسجدسلیمان با اشاره به اهمیت ساماندهی معابر شهری و پاسخگویی به مطالبات شهروندان اظهار داشت: شهرداری مسجدسلیمان با برنامهریزی منسجم و با هدف ارتقای کیفیت عبور و مرور و افزایش ایمنی تردد، بهسازی و آسفالت معابر در مناطق مختلف شهر را بهصورت مستمر در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: در همین راستا و با تلاش مجموعه معاونت امور فنی و زیربنایی شهرداری بهویژه واحد عمران، عملیات زیرسازی، آمادهسازی و اجرای آسفالت در محدوده درهاشکفت پشت تاکسیسرویس آسمان انجام شد تا بخشی از مشکلات تردد شهروندان این منطقه برطرف شود.
خسروی با تأکید بر رویکرد مدیریت شهری در توسعه متوازن محلات خاطرنشان کرد: توجه به مناطق مختلف شهر، بهویژه محلاتی که نیاز بیشتری به خدمات زیرساختی دارند، از اولویتهای اصلی شهرداری مسجدسلیمان است و تلاش میکنیم با اجرای پروژههای عمرانی هدفمند، گامهای مؤثری در راستای بهبود کیفیت زندگی شهروندان برداریم.
وی در پایان تصریح کرد: شهرداری مسجدسلیمان با استفاده از ظرفیتهای فنی و اجرایی خود، روند بهسازی و آسفالت معابر شهری را با جدیت ادامه خواهد داد تا شاهد ارتقای سطح رفاه و رضایتمندی شهروندان در نقاط مختلف شهر باشیم.











