عصر مسجدسلیمان// در راستای ارتقای جلوه‌های بصری شهر و بهبود سیمای شهری، عملیات نورپردازی درختان بلوار اصلی میدان علیمردان‌خان حدفاصل پل دره اشکفت توسط معاونت خدمات شهری شهرداری مسجدسلیمان اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان این اقدام با هدف افزایش زیبایی محیط شهری، ایجاد چشم‌اندازی مطلوب در ساعات شب و ارتقای کیفیت فضاهای عمومی برای شهروندان انجام شده و بخشی از برنامه‌های مستمر شهرداری مسجدسلیمان در حوزه بهسازی و زیباسازی معابر و میادین شهری به شمار می‌رود.

معاونت خدمات شهری شهرداری مسجدسلیمان با اجرای این طرح تلاش کرده است ضمن افزایش جلوه‌های بصری یکی از محورهای پرتردد شهر، محیطی دلپذیرتر و ایمن‌تر برای تردد شهروندان فراهم کند.

محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان نیز با اشاره به اهمیت زیباسازی فضاهای شهری اظهار داشت: توسعه و تقویت زیرساخت‌های روشنایی و نورپردازی در نقاط مختلف شهر، نقش مهمی در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و افزایش نشاط اجتماعی دارد. شهرداری مسجدسلیمان با برنامه‌ریزی مستمر، اجرای طرح‌های نورپردازی و زیباسازی را در دستور کار قرار داده و تلاش می‌کند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، چهره‌ای زیباتر و شایسته‌تر برای شهروندان فراهم سازد.