بازدید سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان از کلاسهای مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان

  عصر مسجدسلیمان // رضا رضایی فرد سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان به همراه هدایت حسین پور مسئول حراست این مجموعه از اولین روز برگزاری کلاسهای مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان مسجدسلیمان (پودمان دوم) بازدید نمود.   ...

 

عصر مسجدسلیمان // رضا رضایی فرد سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان به همراه هدایت حسین پور مسئول حراست این مجموعه از اولین روز برگزاری کلاسهای مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان مسجدسلیمان (پودمان دوم) بازدید نمود.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان رضایی فرد طی این بازدید اظهار داشت : این دوره ها باید به طور جدی برگزار شوند چرا که مهارت آموزان آمادگی لازم را جهت برگزاری آزمون های بعدی کسب خواهند کرد تا بتوانند با موفقیت وارد بدنه آموزش و پرورش شوند.

 

وی اضافه کرد : آموزش مطلوب مهارت آموزان، تاثیر بسزایی در کیفیت آموزش و پرورش دانش آموزان در سطح شهرستان ،استان و حتی کشور دارد.

 

سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان ادامه داد : انتظار می رود همکاران در ابتدا نحوه کلاس داری ، جمع بندی و کنترل کلاس را فراگیرند تا بتوانند تجربیات و اطلاعات خود را به دیگران انتقال دهند ،در واقع نوعی رابطه عاطفی خوب با دانش آموز برقرار شود تا دانش آموز جذب یادگیری مطالب و آموزه ها شود.

 

وی در خاتمه گفت : یک معلم نخبه باید دانش خود را پیوسته به روز کند و نباید اطلاعات دانش آموز از معلم بیشتر باشد .

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: