تعویض مخازن زباله فرسوده سطح شهر توسط شهرداری مسجدسلیمان

  عصر مسجدسلیمان // مخازن زباله فرسوده سطح شهر توسط معاونت خدمات شهری شهرداری مسجدسلیمان تعویض شد‌.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان ضمن اعلام این خبر گفت : به منظور ارتقاء بهد ...

 

عصر مسجدسلیمان // مخازن زباله فرسوده سطح شهر توسط معاونت خدمات شهری شهرداری مسجدسلیمان تعویض شد‌.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان ضمن اعلام این خبر گفت : به منظور ارتقاء بهداشت عمومی و سطح سلامت شهروندان ، زیباسازی مبلمان شهری و جلوگیری از پخش زباله ، معاونت خدمات شهری شهرداری طرح تعویض سطل های زباله مناطق مختلف شهر را در دستور کار قرار داد.

 

وی افزود : در این طرح ابتدا تعویض مخازن خیابان اصلی بازار و مسیر سی برنج به سمت سرکوره ها به صورت رفت و برگشت انجام شد و طی هفته های آتی بوستان‌های سطح شهر نیز به این مخازن تجهیز خواهند شد.

 

خسروی ادامه داد : مخازن زباله مکانیزه از مهمترین تجهیزات نظافتی هر شهر است که به دلیل نظافت و پاکیزگی محیط شهر ، جلوگیری از شیوع بیماریهای میکروبی و تامین رفاه حال شهروندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

وی اضافه کرد : طرح جدید مخازن زباله به صورت رنگ‌های متنوع و با قید پیام های شهروندی در راستای حفظ محیط زیست مزین شده است .

 

شهردار مسجدسلیمان در خاتمه بیان داشت : با جایگزینی مخازن جدید بعضی از مخازن فرسوده به انبار منتقل شده و بقیه مخازن در محلات مورد نیاز تقسیم خواهند شد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: