اجرا و تکمیل پروژه های مسئولیت اجتماعی وزارت نفت جز مطالبات به حق مردم حوزه انتخابیه است

  عصر مسجدسلیمان // رضا جباری نماینده مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل در مجلس شورای اسلامی بر اختصاص ۲ درصد از درآمدهای نفتی به پروژه‌های عمرانی در مسجدسلیمان تاکید کرد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، ...

 

عصر مسجدسلیمان // رضا جباری نماینده مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل در مجلس شورای اسلامی بر اختصاص ۲ درصد از درآمدهای نفتی به پروژه‌های عمرانی در مسجدسلیمان تاکید کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، جباری با اشاره به دیدار انجام شده با وزیر نفت در راستای توسعه و عمران شهرهای نفتی حوزه انتخابیه خود اظهار کرد: اگر ۲ درصد سهم درآمدهای نفتی در قالب مسئولیت های اجتماعی برای فعالیت‌های عمرانی در شهر و روستا، رفع کمبودها و چالش هایی که در زیرساخت‌های شهرستانهای مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا وجود دارد اختصاص یابد می‌توان به لحاظ عمرانی پیشرفت قابل توجه‌ای در این حوزه شاهد بود.

 

وی به ضرورت رسیدگی به جاده‌ها در حوزه انتخابیه مسجد سلیمان تاکید کرد و گفت: ساماندهی جاده میانبر مسجدسلیمان به اهواز، توجه به وضعیت مدارس، مجتمع‌های ورزشی و فرهنگی، مراکز بهداشتی و درمانی از جمله مواردی است که نیازمند توجه ویژه وزارت نفت و شخص وزیر نفت است.

 

جباری خواستار حضور وزیر نفت در حوزه انتخابی مسجد سلیمان شد و گفت: وزیر نفت با سفر به این شهرستان می‌تواند از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات شهرستانهای مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا بپردازد.

 

وی با تاکید بر این که مردم باید از ثمره اجرای مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت بهره‌مند شوند گفت: اجرا و تکمیل پروژه های مسئولیت اجتماعی وزارت نفت از مطالبه به حق مردم حوزه انتخابیه است بنابراین می‌طلبد این وزارتخانه نسبت به تعهد خود در این چهار شهرستان تسریع کند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: