رهایی قاتل در اندیکا ۴ ساعت قبل از اجرای حکم

  عصر مسجدسلیمان // قاتلی در اندیکا ۴ ساعت قبل از اجرای حکم در پویش به عشق امام حسین (ع) بخشیده شد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سه سال پیش نزاعی بین ۲ نفر در یکی از روس ...

 

عصر مسجدسلیمان // قاتلی در اندیکا ۴ ساعت قبل از اجرای حکم در پویش به عشق امام حسین (ع) بخشیده شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سه سال پیش نزاعی بین ۲ نفر در یکی از روستا‌های اندیکا رخ می‌دهد و منجر به قتل یکی از افراد درگیر می‌شود. پس از انجام مراحل تحقیقات و رسیدگی، حکم به قصاص قاتل صادر و در دیوان عالی کشور مورد تأئید قرار گرفت و جهت اجرا به شعبه اجرای احکام ارسال شد.

 

دکتر علی دهقانی افزود: قاتل که در دوران ۳ سال حبس خود توبه کرده و همه تلاش خود را برای دریافت رضایت از خانواده مقتول به کار بسته بود، اما همچنان با درخواست اجرای قصاص از سوی اولیای دم روبه‌رو بود. در حالی که ۴ ساعت به اجرای حکم مانده بود این بار تلاش‌های رئیس دادگستری، دادستان، شورای حل اختلاف شهرستان اندیکا، اعضای شعبه ۵۱ شورای حل اختلاف ویژه عشایر، و با گذشت اولیای دم به حرمت ایام اربعین حسینی و به عشق امام حسین (ع) از قصاص قاتل صرفنظر کردند و به محکوم فرصت دوباره زندگی بخشیدند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: