پروژه تعریض محور پنج بنگله به باشگاه مرکزی آغاز شد

  عصر مسجدسلیمان // پروژه تعریض محور میدان پنج بنگله حد فاصل منطقه باشگاه مرکزی، با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنایی و شهرسازی شهرداری مسجدسلیمان آغاز شد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، محمد خسروی ...

 

عصر مسجدسلیمان // پروژه تعریض محور میدان پنج بنگله حد فاصل منطقه باشگاه مرکزی، با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنایی و شهرسازی شهرداری مسجدسلیمان آغاز شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت: پس از بررسی کارشناسی های فنی به منظور رفع مشکلات گره های ترافیکی در ساعت های مختلف روز، از طریق مناقصه واگذاری به بخش خصوصی تأمین اعتبار آن انجام شد و طی چند روز گذشته روند مذکور از محور میدان پنج بنگله، حد فاصل منطقه باشگاه مرکزی در حال انجام می باشد.

 

وی افزود: متاسفانه در سال‌های اخیر با احداث ساختمان های عظیم و افزایش مجتمع های مسکونی به طبع آن اماکن رفاهی فروشگاه ها و خدماتی به ناچار خیابان ها و کوچه ها دست خوش تغییراتی می شود که می تواند سیمای شهری و عرض خیابان ها را با مشکل روبرو نماید که تنها می توان با تعریض در اصلاح هندسی پیاده رو ها، و همچنین با ایجاد احداث کانال آبهای سطحی، پیاده روی سازی به روند مطلوبی دست پیدا کنیم

 

محمد خسروی در خاتمه گفت: شهرداری مسجدسلیمان به عنوان متولی سامان دهی به بافت های شهری برای این که شهری منظم و زیبا ایجاد نماید و کوچه ها و معابر مناسب محله های سطح شهر را به وجود آورد برنامه های مختلفی در دستور کار دارد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: