بررسی نقش شهرداری مسجدسلیمان در توسعه منطقه نورآباد طی سالیان اخیر

  عصر مسجدسلیمان // مناطق کم برخوردار و کم تر توسعه یافته شهری از لحاظ برخورداری از امکانات مختلف رفاهی دچار مشکل هستند بنابراین لازم است تا شهرداری ها و دستگاه‌های اجرایی برای جبران این موضوع با جدیت بیشتری ورود پی ...

 

عصر مسجدسلیمان // مناطق کم برخوردار و کم تر توسعه یافته شهری از لحاظ برخورداری از امکانات مختلف رفاهی دچار مشکل هستند بنابراین لازم است تا شهرداری ها و دستگاه‌های اجرایی برای جبران این موضوع با جدیت بیشتری ورود پیدا کنند تا با توسعه متوازن و یکسان، توزیع عادلانه خدمات و امکانات و توانمندسازی گروههای محروم اجتماعی رضایت نسبی مردم را فراهم کنند.

 

بی شک با افزایش بافت های حاشیه ای و مناطق محروم و کم برخوردار، نابرابری اجتماعی میان شهروندان و شکاف طبقاتی در یک جامعه بیش از پیش خود را نشان می دهد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان منطقه نورآباد شیخ مندنی به عنوان یکی از مناطق قدیمی و کمتر توسعه یافته شهرستان مسجدسلیمان به شمار می رود که در گذشته دارای مشکلات عدیده ای همچون : آسفالت معابر، ساماندهی فاضلاب رها شده ، فقدان بوستان ، جدول کاری و احداث کانال آبهای سطحی بوده است.

 

مشکلات منطقه نورآباد و در پی آن گلایه و نارضایتی اهالی این منطقه موجب شد شهرداران ادوار مسجدسلیمان بهبود وضعیت بغرنج این منطقه را در اولویت کاری خود قرار دهند.

 

به طوری که طی سالهای اخیر پروژه های متعددی مانند : عملیات تعریض، زیر سازی و آسفالت ، ترمیم و بهسازی کانال آب های سطحی و احداث بوستان محله نور آباد اجرا گردید.

 

این اقدامات شهرداری مسجدسلیمان به منظور ارتقای کیفیت خدمات ، توسعه مناطق کم برخوردار، ایجاد چهره بصری مناسب شهری و در نتیجه جلب رضایت شهروندان انجام شد.

 

 

  • بهرام امامی - ۱۴۰۳-۰۵-۰۲ در ۱۹:۰۷

    سلام بله کار هایی که فرمودین انجام شد ولی ناقص کوچهای فرعی و فاضلاب پایین که حجم عظیمی از فاضلاب کلگه اضاف میشه همچنان روباز می‌باشد وچندین با رهم مراجعه کردیم متاسفانه هیچ توجهی به این موضوع نمیشود وتمام کارمندان مربوطه درجریان هستند وهمه قول همکاری دادند ولی متاسفانه تاکنون هیچ عملیاتی صورت نگرفته

نام:

ایمیل:

نظر: