زائران اربعین حسینی نسبت به تمدید گذرنامه اقدام کنند

  عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره پست شهرستان مسجدسلیمان گفت : با توجه به اینکه در زمان سفر به عراق و شرکت در پیاده روی اربعین ،گذرنامه زائران باید شش ماه اعتبار داشته باشد ، مسافران عتبات عالیات در صورت نیاز به تمدید ...

 

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره پست شهرستان مسجدسلیمان گفت : با توجه به اینکه در زمان سفر به عراق و شرکت در پیاده روی اربعین ،گذرنامه زائران باید شش ماه اعتبار داشته باشد ، مسافران عتبات عالیات در صورت نیاز به تمدید گذرنامه از همین حالا اقدام کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حسن حموله اظهار داشت : با توجه به اینکه مهمترین وظیفه پست در هفته های منتهی به اربعین توزیع به موقع گذرنامه زائزان می‌باشد تمام موارد مربوط به توزیع به موقع گذرنامه ها آماده شده است.

 

وی در ادامه به ارائه سرویس پست یافته در طول مسیر راهپیمایی اربعین اشاره کرد و تصریح کرد : اگر مدارک و اشیا گمشده زائری توسط یابنده، تحویل نمایندگی کنسولگری ها ، سفارتخانه ها ، سازمان حج و زیارت ، ستاد عتبات عالیات و موکب های منتخب در طول مسیر پیاده روی شود پست این اشیا و مدارک را از نمایندگی دریافت کرده و در داخل کشور به آدرس مالک ارسال خواهد نمود .

 

نام:

ایمیل:

نظر: