باید به مربیان بومی با دانش ، مجرب و کاربلد جهت حضور پر قدرت در لیگ دسته یک فرصت داد

  عصر مسجدسلیمان // عضو شورای شهر مسجدسلیمان گفت : مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان باید به مربیان بومی با دانش ، مجرب و کاربلد جهت حضور پر قدرت در لیگ دسته یک فرصت بدهند چرا که مربیان غیر بومی نگاهی به بومی گرایی ندارن ...

 

عصر مسجدسلیمان // عضو شورای شهر مسجدسلیمان گفت : مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان باید به مربیان بومی با دانش ، مجرب و کاربلد جهت حضور پر قدرت در لیگ دسته یک فرصت بدهند چرا که مربیان غیر بومی نگاهی به بومی گرایی ندارند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، فرشید داودی در این ارتباط اظهار داشت : برای تشکیل یک تیم قوی در لیگ یک باید از یک مربی تراز اول بومی استفاده کرد و انتظار می رود بیش از گذشته از وجود نیروهای بومی در بدنه باشگاه و تیم استفاده شود تا بتوان زیر ساخت مناسب تری برای ظهور استعدادهای فوتبالی فراهم کرد.

 

وی اضافه کرد : باید اذعان داشت که به مربیان بومی با دانش ، مجرب و کاربلد باید فرصت داد چرا که مربی غیربومی، نگاهی به بومی‌گرایی ندارد و برای افزایش حضور بازیکنان مستعد از نوجوانان و جوانان بومی و معرفی ایشان به سطوح بالاتر استفاده از پتانسیل‌های مربیان بومی ضروری به نظر می رسد.

 

وی ادامه داد : مربیان بومی بیشتر با شرایط تیم آشنا هستند و موفقیت بسیاری از کشورهای دنیا در فوتبال مرهون استفاده از ظرفیت بومی در راس کادر فنی است‌.

 

داودی افزود : بحث بومی‌سازی پروسه ای زمانبر است. مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان باید با تغییرات بنیادین ، با برنامه ریزی چند ساله و بهره گیری از ظرفیت مربیان و بازیکنان بومی در معرفی پتانسیل‌های ورزشی شهر اولین ها به کشور تلاش کنند و از انتخاب مربیان دیکته شده غیر بومی که بعضا تیم را تا مرحله سقوط به دسته های پایین تر می برند به فوتبال شهرمان جلوگیری نمایند. به جز ابراهیم اشکش در لیگ گذشته آن هم به واسطه عرق و تعصبی که نسبت به شهر مسجدسلیمان و تفکر و دیدگاه بومی گرایی که داشته ، هیچکدام از مربیانی که از استان های دیگر در سال‌های اخیر به باشگاه نفت دیکته شدند کارنامه درخشانی نداشتند.

 

وی تصریح کرد : بومی‌سازی در باشگاهها فرآیندی است که طی آن یک بازیکن در باشگاه رشد کرده و به حدی می‌رسد که بتواند در تیم اصلی به کار گرفته شود لذا می‌طلبد مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان با تدابیر لازم از مربیان باتجربه شهرستان همچون : فرزاد حافظی،بهروز مکوندی ‌،احسان قاضی ، حمزه حدادی و …. در راس کادر فنی جهت حضور پر قدرت در لیگ دسته اول استفاده نمایند‌.

 

نام:

ایمیل:

نظر: