اصلاح و بهسازی مخزن ۵٠ هزار متر مکعبی آب در شهرستان مسجدسلیمان

  عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره آب و فاضلاب منطقه مسجدسلیمان از آغاز اصلاح و بهسازی مخزن ۵٠ هزار متر مکعبی ذخیره آب در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، محسن طهماسبی رئیس اداره ...

 

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره آب و فاضلاب منطقه مسجدسلیمان از آغاز اصلاح و بهسازی مخزن ۵٠ هزار متر مکعبی ذخیره آب در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، محسن طهماسبی رئیس اداره آب و فاضلاب منطقه مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود: اصلاح و بهسازی مخزن ۵٠ هزار متر مکعبی بتنی ذخیره آب در شهرستان مسجدسلیمان از روز گذشته آغاز شده است.

 

وی گفت: با بهره برداری از این پروژه طی یک ماه آینده بخش مهمی از مشکلات و تنش های آبی شهرستان را در بر می گیرد برطرف خواهد شد.

 

طهماسبی ادامه داد: بیش از ۷۰ درصد مشترکین سطح شهر تحت پوشش مخزن مذکور می‌باشند که طی ۸ سال گذشته از مدار بهره برداری و ذخیره آب خارج و باعث بروز مشکلات فراوان در تامین و توزیع آب طی سالد ‌های گذشته گردیده بود.

 

رئیس اداره آبفا مسجدسلیمان ادامه داد: در استان خوزستان تنها دو مخزن ۵٠ هزار متر مکعبی بتنی در اهواز و مسجدسلیمان وجود دارد.

 

وی ادامه داد: هم زمان نیز طرح علاج بخشی ۴۸ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه (به مدت زمان اجرای یکسال) و با اعتبار بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان و نیز تست و آبدار کردن ۸ زون از شبکه آب منطقه کلگله و مراد آباد با متراژ بیش از ۴۳ کیلومتر و ۳۴۰۰ مشترک در حال اجرا میباشد که از هدر رفت بخشی زیادی آب شرب جلوگیری می نماید.

 

وی افزود : هزینه اصلاح و بهسازی این مخزن حدود ۸ میلیاد تومان برآورد شده است.

 

طهماسبی گفت:با بهره برداری کامل از این پروژه تنش‌های آبی شهرستان بر طرف خواهد شد.

 

وی از پیگیری و تلاش فرماندار، شورای تامین و نیز جدیت و دستور مدیرعامل آبفا استان خوزستان تشکر و قدردانی نمود.

 

نام:

ایمیل:

نظر: