با نصب و راه اندازی دو ترانسفورماتور جدید مشکل نوسانات برق شهر گلگیر برطرف شد

  عصر مسجدسلیمان // شهردار گلگیر از نصب و راه اندازی دو ترانسفورماتور ۳۳ هزار به منظور رفع نوسانات برق شهر گلگیر خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، میلاد امامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : ...

 

عصر مسجدسلیمان // شهردار گلگیر از نصب و راه اندازی دو ترانسفورماتور ۳۳ هزار به منظور رفع نوسانات برق شهر گلگیر خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، میلاد امامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : با توجه به دعوت بعمل آمده شهردار و شورای شهر گلگیر از استاندار خوزستان در سال گذشته و بیان مشکلات شهر مردم گلگیر به ویژه در حوزه برق و نوسانات ناشی از آن ، با پیگیری نماینده فعلی مجلس و دستور مستقیم استاندار، مقرر شد دو عدد ترانس توسط شرکت برق منطقه ای خوزستان تحویل شرکت توزیع برق مسجدسلیمان گردد تا با نصب آن مشکل برق شهروندان گلگیر برطرف و دیگر شاهد نوسانات برق در این منطقه نباشیم.

 

وی اضافه کرد : پس از نصب سکوها و امور عمرانی زیرساختی توسط کارکنان خدوم شهرداری ، امروز بحمدالله نصب ترانس ها در ایستگاه محمودآباد و ورودی شهر گلگیر انجام گرفت و مشکل نوسانات برق حل گردید که موجب رضایت خاطر مردم این شهر شد.

 

امامی در پایان گفت : در خاتمه لازم می دانم از اقدامات و تلاشهای مهندس احمدی مدیریت برق ، فرماندار جهادی شهرستان، دکتر جباری نماینده محترم مجلس ، استاندار خوزستان و دیگر عزیزانی که در این مسیر ما را یاری دادند ، تقدیر و تشکر نمایم.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: