کارگاه گل ابریشم در زمینه تولید فرش دستباف ،تابلو فرش و گلیم فعالیت می‌کند / تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر کارآموز در محیط کارگاهی آموزش ها و مهارت های لازم را کسب نمودند

  عصر مسجدسلیمان // قالی‌بافی و فرش دستباف یکی از هنرهای زنان ایل بختیاری است که قدمت دیرینه‌ای دارد و افراد زیادی را به خود مشغول کرده است.   خانم شعله محمودی ۴۶ ساله یکی از کارآفرینان حوزه فرش دستباف شهرستان ...

 

عصر مسجدسلیمان // قالی‌بافی و فرش دستباف یکی از هنرهای زنان ایل بختیاری است که قدمت دیرینه‌ای دارد و افراد زیادی را به خود مشغول کرده است.

 

خانم شعله محمودی ۴۶ ساله یکی از کارآفرینان حوزه فرش دستباف شهرستان مسجدسلیمان است که از سال ۱۴۰۱ با تاسیس کارگاه قالیبافی گل ابریشم برای دهها نفر اشتغال ایجاد کرد .

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، محمودی در این ارتباط اظهار داشت : کارگاه قالی بافی گل ابریشم از سال ۱۴۰۱ تحت نظر اداره صمت مسجدسلیمان تاسیس شد که در زمینه تولید فرش دستباف ،تابلو فرش و گلیم فعالیت می‌کند.

 

وی افزود : تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر کارآموز در محیط کارگاهی آموزش ها و مهارت های لازم را کسب نمودند که پس از طی دوره آموزشی به فنی و حرفه ای شهرستان معرفی و پس از گذراندن آزمون تخصصی، گواهینامه خود را دریافت نموده و وارد حوزه اشتغال شدند.

 

وی ادامه داد : چندی پیش چند نمونه از تولیدات کارگاه در نمایشگاهی با حضور استاندار وفرماندار به نمایش گذاشته شد که مورد پسند و رضایت مسئولین و عموم مردم قرار گرفت.

 

محمودی در خاتمه بیان داشت : از مسئولین شهرستان انتظار دارم غرفه ای را در یک مکان پرتردد مثل پارکها در اختیار کارگاه قرار دهند تا بتوانیم تولیدات دستی خود را در این غرفه برای عموم به نمایش بگذاریم.

 

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: