از ۴۰۳ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته از محل عوارض آلایندگی به شهرداری مسجدسلیمان، ۱۸۳ میلیارد آن هزینه شده و ۲۲۰ میلیارد تومان در حساب موجود میباشد

  عصر مسجدسلیمان // شهردار مسجدسلیمان از هزینه کرد ۱۸۳ میلیارد تومان از اعتبارات اختصاص یافته از محل عوارض آلایندگی به شهرداری مسجدسلیمان خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان آرش قنبری شهردار مسجدسلیم ...

 

عصر مسجدسلیمان // شهردار مسجدسلیمان از هزینه کرد ۱۸۳ میلیارد تومان از اعتبارات اختصاص یافته از محل عوارض آلایندگی به شهرداری مسجدسلیمان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان در خصوص اعتبارات ابلاغی از محل عوارض آلایندگی به شهر مسجدسلیمان اظهار داشت : این اعتبارات در ۳ مرحله به شهرداری مسجدسلیمان ابلاغ شد در مرحله اول ۲۵۲ میلیارد تومان، مرحله دوم ۹۵ میلیارد و مرحله سوم ۵۶ میلیارد تومان که اعتبارات مراحل اول و دوم آزادسازی شد ولی مرحله سوم آزادسازی صورت نگرفته و در حال حاضر اجازه دسترسی به این مبلغ را نداریم.

 

وی افزود : در مرحله اول طبق دستورالعمل های ابلاغی از سوی استانداری می توانستیم ۶۰٪ اعتبارات را پروژه تعریف کنیم و ۴۰٪ آن را در بخش جاری استفاده نماییم که کل مبلغ استفاده شده در بخش جاری ۱۷٪ معادل ۲۹/۵ میلیارد تومان بوده است که این مبلغ صرف پرداخت حقوق پرسنل، بیمه ها و پرداخت مطالبات پیمانکاران شده است.

 

شهردار مسجدسلیمان ادامه داد: در مرحله اول ۴۰ پروژه تعریف شد که از این تعداد ۱۶ پروژه شامل : رفع آلایندگی کارخانه سنگ شکن، خرید نصب تجهیزات پارکی، خرید ماشین آلات، تأمین تجهیزات دوربین های سطح شهر، خرید دستگاه امحا زباله، خرید ۵ دستگاه خودروی سواری، احداث زمین چمن مصنوعی و … تکمیل شد ۱۷ پروژه در حال اجرا ، ۳ پروژه در حال طی کردن مراحل اداری جهت شروع بکار و ۴ پروژه نیز به طور کامل حذف شدند که این پروژه های حذف شده را در مراحل بعد می‌توان با تأمین اعتبار اجرا نمود.

 

قنبری اضافه کرد : در مرحله دوم نیز طبق دستورالعمل ابلاغی می توانستیم ۸۰٪ اعتبارات را پروژه تعریف کنیم و ۲۰٪ در بخش جاری استفاده نماییم که در این پروسه نیز ۱۵میلیارد تومان معادل ۱۶٪ در بخش جاری استفاده کردیم همچنین در این مرحله ۱۷ پروژه تعریف شد که از این تعداد ۹ پروژه در حال اجرا و ۸ پروژه در حال طی کردن مراحل اداری هستند.

 

وی افزود : در بحث اعتبارات عوارض آلایندگی ، مجموعه شهرداری به غیر از پروژه های تعریف شده ، اجازه و اختیار هیچگونه هزینه کردی ندارد و آزادسازی اعتبارات با نظر استانداری و فرمانداری خواهد بود.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : از مجموع ۴۰۳ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته از محل عوارض آلایندگی به شهرداری مسجدسلیمان، ۱۸۳ میلیارد آن هزینه شده و ۲۲۰ میلیارد تومان در حساب موجود میباشد که ۵۶ میلیارد تومان آن اعتبار مرحله سوم بوده و باقیمانده آن صرف پروژه هایی خواهد شد هم اکنون در حال طی کردن مراحل اداری هستند.

 

وی در خاتمه گفت : شهروندان عزیز بدانند اجازه نخواهیم داد ریالی از اعتبارات عوارض آلایندگی در جایی خارج از موارد قانونی مشخص شده هزینه شود، هیچگونه دخل و تصرفی در اعتبارات صورت نخواهد گرفت و به طور کامل از این اعتبارات ، حفاظت و صیانت خواهد شد همچنین جهت هزینه کرد این اعتبارات علاوه بر نظارت کامل استانداری و فرمانداری شهرستان ، دستگاه‌های امنیتی و قضایی نیز بطور کامل آنها را پایش و رصد می کنند.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: