کشف بیش از ۱۶ هزار عدد انواع مواد محترقه در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامي مسجدسلیمان از کشف ۱۶ هزار ۴۳۷ عدد انواع مواد محترقه در اين شهرستان خبر داد. به گزارش پايگاه خبري عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ ” حمیدرضا بهاروند”در تشريح اين خبر اظهار داشت: مأموران ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامي مسجدسلیمان از کشف ۱۶ هزار ۴۳۷ عدد انواع مواد محترقه در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ ” حمیدرضا بهاروند”در تشريح اين خبر اظهار داشت: مأموران پليس نظارت بر اماکن عمومي مسجدسلیمان با کسب خبري مبني بر نگهداري مواد محترقه در ۳ واحد صنفي در سطح اين شهرستان، رسيدگي به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات پليسي، محل های مورد نظر را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي اقدام به بازرسي واحدهای صنفي کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان بيان داشت: ماموران در بازرسي از واحدهای صنفي مذکور، ۱۶ هزار و ۴۳۷ عدد انواع مواد محترقه کشف و در اين رابطه نیز۳ نفر دستگير شدند.

سرهنگ بهاروند با بيان اين که متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند؛ از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و يا اطلاع از فعاليت فرد و يا افرادي كه در رابطه با توليد و توزيع مواد محترقه و آتش‌زای غير قانوني فعاليت مي‌كنند، بلافاصله موضوع را از طريق سامانه فوريت هاي پليسي۱۱۰ اطلاع دهند.

نام:

ایمیل:

نظر: