سرباز نفت هستم / تا بازی با گل گهر هدایت تیم با من است

عصر مسجدسلیمان // مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این که کار روی زمین مانده بود و من باید کار را بر می داشتم تا تیم ضربه نخورد، گفت: به گفته مدیریت باشگاه تا بازی با گل گهر هدایت تیم را برعهده دارم. به گزارش پایگا ...

عصر مسجدسلیمان // مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این که کار روی زمین مانده بود و من باید کار را بر می داشتم تا تیم ضربه نخورد، گفت: به گفته مدیریت باشگاه تا بازی با گل گهر هدایت تیم را برعهده دارم.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان  فرزاد حافظی در خصوص برگزاری تمرینات تیم نفت زیر نظر او در تهران برای بازی با گل گهر ، اظهارکرد : امروز تمرین خوبی را برگزار کردیم و همه همدل و هم قسم شدیم که از بازی با گل گهر با دست پر خارج شویم. خدا را شکر شرایط تیم خوب است و مشکلی در اردوی تیم وجود ندارد.

وی ادامه داد: من آمده ام کمک کنم و همیشه سرباز تیم و شهر مسجدسلیمان و استان خوزستان هستم و به گفته مدیریت باشگاه تا بازی با گل گهر قرار است هدایت تیم را برعهده داشته باشم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: من قبلا کاپیتان تیم نفت بودم و در سه فصل متفاوت نیز سرمربی این تیم بودم و شش فصل هم مربی بوده ام. اکنون هم تیم را تمرین می دهم و سمت ها هیچ تاثیری روی روند کاری من ندارند و هر وقت سرمربی جدید را انتخاب کردند من همان کار قبلی ام  (مدیریت تیم) را انجام می دهم. به هر حال کار روی زمین مانده بود و من باید کار را بر می داشتم تا تیم ضربه نخورد.

نام:

ایمیل:

نظر: