جلسه هماهنگی اجرای پروژه تعریض و بهسازی محور ارتباطی منطقه نمره چهل برگزار شد

  عصر مسجدسلیمان // با حضور سرپرست شهرداری مسجدسلیمان و مدیران واحدهای مختلف جلسه هماهنگی اجرای پروژه تعریض و بهسازی محور ارتباطی منطقه نمره چهل برگزار شد به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، روح الله جلیلی طی این ج ...

 

عصر مسجدسلیمان // با حضور سرپرست شهرداری مسجدسلیمان و مدیران واحدهای مختلف جلسه هماهنگی اجرای پروژه تعریض و بهسازی محور ارتباطی منطقه نمره چهل برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، روح الله جلیلی طی این جلسه اظهار داشت: با توجه به شرایط جامعه ، انتظارات مردم نسبت به گذشته تغییر کرده است اما روال کاری شهرداری و مدیران آن طبق سبک قدیمی در حال انجام است و بدون توجه به خواسته های مردم به کار و فعالیت می پردازند که انتظار می رود با توجه به تغییرات جامعه، ما نیز در رفتار و عملکرد خود تغییر رویه داشته باشیم.

وی افزود : شهرداری بر اساس وظیفه ذاتی خود و حتی خارج از وظایف موظف است در شرایط مختلف به ارائه خدمات به مردم بپردازد که این موضوع جنبه ایثارگری و ازخودگذشتگی مدیران و پرسنل محترم شهرداری را نشان می دهد.

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان ادامه داد : شهرداری مسجدسلیمان به منظور تسهیل در تردد و کاهش حجم ترافیک از خیابان آزادی ، طرح تعریض و بهسازی مسیر پرتردد خیابان نمره چهل را در دستور کار خود قرار داده است.

جلیلی اضافه کرد : مدیران واحدهای مختلف باید شبانه روز پای کار آمده و مشکلات و موانع اجرای طرح تعریض محور منطقه نمره چهل را با هماهنگی و تعامل برطرف نمایند تا این پروژه در اسرع وقت تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی در خاتمه گفت : اجرای این پروژه نباید موجب اخلال در خدمات رسانی به مناطق دیگر شود بنابراین ضروری است مدیران واحدها، فضای موجود را مدیریت کنند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: