راه اندازی پتروپالایش برای مسجد سلیمان یک ضرورت است

عصر مسجدسلیمان // رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری شهرستان مسجد سلیمان در دیدار با سعید آتشباری مدیرعامل پتروشیمی در خصوص مسایل مختلف از جمله ثبات شغلی کارگران، راه اندازی پتروپالایش و مسئولیت های اجتماعی پتروشیمی مسجد سل ...

عصر مسجدسلیمان // رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری شهرستان مسجد سلیمان در دیدار با سعید آتشباری مدیرعامل پتروشیمی در خصوص مسایل مختلف از جمله ثبات شغلی کارگران، راه اندازی پتروپالایش و مسئولیت های اجتماعی پتروشیمی مسجد سلیمان گفتگو کردند.

در این دیدار رضایی فاضل با تاکید بر ثبات شغلی کارگران پتروشیمی مسجد سلیمان اظهار داشت: خواهان ثبات شغلی کارگران در پتروشیمی هستیم تا کارگران با خیال آسوده به کار خود ادامه دهند.

وی افزود: استفاده از نیروهای بومی در ‌پتروشیمی مسجد سلیمان یک ضرورت است و خوشبختانه تاکنون از نیروهای بومی استفاده شده است.

رضایی فاضل تصریح کرد: راه اندازی پتروپالایش یک خواسته مهم مردم مسجد سلیمان است و مسئولین با تمام توان به دنبال راه اندازی این پروژه هستند و با افتتاح این پروژه عظیم مشکل بیکاری بسیاری از جوانان شهرستان حل خواهد شد.

رضایی فاضل در پایان به مسئولیت های اجتماعی پتروشیمی اشاره کرد و گفت: صنایع باید به شهرها و روستاهای هم جوار خود خدمات لازم را ارائه دهند زیرا مسئولیت های اجتماعی در قانون برای صنایع تعریف شده است و انتظار داریم پتروشیمی مسجد سلیمان به مسئولیت های اجتماعی خود در قبال مردم شهرستان عمل کند.

آتشباری مدیر عامل پتروشیمی مسجد سلیمان در این دیدار گفت: ثبات شغلی کارگران در پتروشیمی از اولویت های برنامه های کاری بنده است و تضمین های لازم را برای حفظ و بکارگیری کارگران بومی در پتروشیمی داده شده است.

آتشباری افزود: راه اندازی پتروپالایش برای مردم مسجد سلیمان یک ضرورت است و با تمام توان جهت افتتاح این پروژه قدم برخواهیم داشت.

مدیر عامل پتروشیمی مسجد سلیمان بیان داشت: پتروشیمی در عمل به مسئولیت های اجتماعی خود را موظف می داند و تلاش خواهیم کرد تا در جهت توسعه شهرستان به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کنیم.

نام:

ایمیل:

نظر: